1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Πρόβλημα θυρεοειδής

Discussion in 'Παθησεις Θυρεοειδούς και άλλων αδένων.' started by andreas_21, Sep 9, 2017.

Watchers:
This thread is being watched by 1 user.
  1. andreas_21

andreas_21 New Member

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής, 24, έχω ένα χρόνο που αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα με τον θυρεοειδή μου, αλλά δεν γνωρίζω αν είναι και η μόνη αιτία όλων των προβλημάτων, πέρσι είχα κάποια κλασικά προβλήματα του θυρεοειδή, άρχισα να ζαλίζομαι, να έχω ταχυπαλμίες ή να ακούω τους παλμούς μου, να παίρνω κιλά, να τρέμουν ή και να πονανε τα άκρα μου, ακόμα και να μουδιάζουν, τέλος πάντων πήγα 1-2 φορές νοσοκομείο οι γιατροί κατέληξαν ότι πρέπει να επισκεφτώ ενδοκρινολόγο, επειδή δεν έβλεπες τίποτα παθολογικό και οι εξετάσεις μου ήταν άψογες, τελικά είχα λίγο ανεβασμένο θυρεοειδή, ξεκίνησα θεραπεία και όλα αυτά ηρέμησαν

μετά απο λίγο καιρό, άρχισα να έχω βουητά στα αυτιά, σαν χαλασμένο ψυγείο, όταν έπεφτα να κοιμηθώ, πως είναι όταν είσαι σε έναν χώρο με πολύ θόρυβο και μετά έχεις υπερένταση, κάτι παρόμοιο αλλά σε καθημερινή βάση ακόμα και όταν ήμουν ήρεμος στο σπίτι, έκανα κάτι εξετάσεις σε ωρλ, δεν μου έβρισκε κάτι πέρα απο το στραβό διάφραγμα, τέλος πάντων τα βουητά πέρασαν με τον καιρό, ή τα συνήθισα και δεν τα καταλαβαίνω