1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

Πονος στο στομαχι μετά από αγγειοπλαστική

Discussion in 'Παθήσεις Στομάχου και 12δακτύλου.' started by zoi chortatou, Mar 12, 2018.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. zoi chortatou

    zoi chortatou New Member

    Kαλησπερα,
    Εκανα πριν λιγο καιρο αγγειπλαστικη - 23 ιανουαριου- και παιρνω καθε μερα σπιρινη και plavix
    Eχω πονους στο στομαχι , ρεψιματα ,καουρες που δεν τα ειχα πριν.Εκανα γαστροσκοπηση χωρις βιοψια , αναγκαστικα λογω των ανιαιμοπεταλιακών
    και δεν βρεθηκε κατι εκτος απο πολλα χολοβαφή υγρα στο στομάχι.

    Το πρωι ξυπναω και το στομαχι μου με τραβάει και σφιγγει. Πειναω και αφου φαω πονάω. Επαιρνα zourgazol και τωρα παιρνω laprasol. Ολη μερα κρατιεμαι. Οι καρδιολόγοι μου λένε οτι ειναι αγχος,ο γαστρεντερολογος οτι ερεθιζεται το στομαχι και κανει σπασμους. εχω απελπιστει.
    Με τις πραζολες τα ρεψιματα και οι καουρες εχουν μειωθει αλλα ο πονος οχι. Μαλιστα ενω αρχικα πόναγα σε ενα σημειο μονο δεξια στην κοιλια τωρα ποναω καποιες φορες και αριστερα.
    Μια βοηθεια παρακαλω.

Share This Page