1. Αγαπητε Επισκέπτη. Ευρίσκεσαι στο Πανελλήνιο Χειρουργικό Forum, όπου μπορεις βρείς πληροφορίες για ιατρικά χειρουργικά θέματα που σε αφορούν, όπως επίσης μπορείς να υποβάλλεις ένα καινούργιο δικό σου θέμα-ερώτηση στο φόρουμ. Πρεπει να εισαι εγγεγραμμένος χρήστης για να δεις τα ποστ των μελών ή να δημιουργήσεις δικό σου post ή θέμα (thread)!

ΑΝΤΙΒΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Discussion in 'Παθήσεις Οισαφάγου' started by maria2016, Oct 11, 2016.

Watchers:
This thread is being watched by 2 users.
  1. maria2016

    maria2016 Member

    εχω γραψει αρκετες φορές στο φόρουμ αλλά δυστυχώς απάντηση από κάποιον από τους ειδικούς που διαχειρίζονται το φόρουμ δεν έλαβα.
    Να επαναλάβω την ιστορία μου εν ολίγοις. Τον περασμένο Μάιο υστερα από ένα χειρουργείο κυστης ωοθήκης και μετά το πέρας της λήψης αντιβιοτικών οπού άρχισαν τα συμπτώματα ζω ένα Γολγοθά χωρίς τέλος.
    έχω ψάξει πάρα πολύ όλο αυτό το διάστημα και έχω βρει κάθε άλλο παρα λίγες περιπτωσεις "ατυχων" ανθρώπων που μετά από χορήγηση υπερβολικής αντιβίωσης για ξεχωριστούς λόγους ο καθένας ( άλλος μετεγχειρητικά , άλλος για μόλυνση, άλλος για δόντι, άλλος για κυστυτιδα) έπαθαν τα ίδια αξεπέραστα προβλήματα υγείας.
    Για την ακρίβεια το περιγράφουν σαν να δηλητηριάστηκαν λίγες μέρες μόλις σταμάτησαν και την τελευταία δόση- χάπι της αντιβίωσης με έναρξη συμπτωμάτων ξαφνική καούρα διαγνωση γαστρίτιδας και όλα τα συναφή της παλινδρόμησης.
    Αμέτρητα περιστατικά από το 2003 μέχρι και σήμερα. Αμέτρητες αναφορές σε γιατρούς για το τι συμβαίνει και το περίεργο σε όλους και στους ξένους και σε μένα η ίδια απάντηση δεν είναι από την αντιβίωση και είναι ψυχολογικο και η ίδια ακριβώς αντιμετώπιση οτι είναι σύμπτωση. Τόσες πολλές συμπτώσεις όμως? τα ίδια συμπτώματα και ακριβώς μετά τη διακοπή της αντιβίωσης ενώ πριν ήταν υγιείς
    Θα ήθελα πραγματικά να ρωτήσω τους γιατρούς του φορουμ αν η δόση 1500 mg κεφαλοσπορίνης για περίπου 8- 9 μέρες συν την ενδοφλέβια δύο ημερών θεωρείται υπερβολική δόση?

    Παίρνω συνέχεια την απάντηση απο τους γιατρούς που επισκέπτομαι ότι τόσοι παίρνουν αλλα δεν παθαίνουν κάτι. όμως αναρωτιέμαι μήπως αυτοί παίρνουν μια λογική δοσολογία 500 mg τη μερα και για λίγες 2-3 4 μέρες? Δεν είναι δυνατόν να έχω βρεί τόσες πολλές περιπτώσεις σε ξένα φόρουμς που να λένε ακριβώς τα ίδια και να είναι σύμπτωση, αρνούμαι να το πιστέψω.
    Μόνο ένας γιατρός μου το είπε έμμεσα από μόνος του αν πήρα πολύ αντιβίωση μετα το χειρουργείο και ποια και μετά το "ψιλιάστηκα" και άρχισα να ψάχνω στο ιντερνετ
    Και μιλάμε για νεαρά άτομα όπως γω 21,22, 25, 30 ετών όλοι στην ίδια κατάσταση σωματικά και εξαιτίας αυτού και ψυχολογικά και για μεγάλο διάστημα.

    Τι συμβαίνει με τις αντιβιώσεις-δηλητήρια?
    Προσωπικά πιστεύω ότι κάποιο νευρο στην περιοχή του στομάχου ( αν δεν κάνω λάθος το πνευμογαστρικό έχει πάθει ζημιά στην περίπτωση μου)
    απαντήστε μου σας παρακαλώ αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πρόκειται για φλεγμονή του νεύρου που θέλει θεραπεία ή για μόνιμη βλάβη?
    PS αποκλέιεται η ιατρική κοινότητα να μην το γνωρίζει, τόσοι άνθρωποι το λένε από το 2003 μέχρι και σήμερα και δεν είναι ούτε τρελοί ούτε συνεννοημένοι. Μέχρι ποια δοσολογία επιτρέπεται να δίνεται μια αντιβίωση? πόσες μέρες?
    εμένα ήταν υποτίθεται για να πέσουν μετα το χειρουργείο τα λευκά μου. έπρεπε να πάρω τόσο πολύ?
    δε το θεωρώ "ατυχία" ούτε "σύμπτωση" γιατί συνέβη και σε τόσους άλλους.
    Τις τελευταίες μέρες πήραν ibutin για την κινητικότητα του γαστρεντερικού και παρόλο που το υπερβολικο ρέψιμο με το παραμικρό σταμάτησε, έχω την παρενέργεια της αίσθησης θερμότητας στο λαιμό και στο στόμα και θα το σταματήσω αλλά θα αρχίσω πάλι να κάνω αντανακλαστικά ρεψίματα με το παραμικρό ( είτε πιω νερό είτε σηκωθώ από την καρέκλα είτε σκύψω)
    είμαι σίγουρη οτι κάτι συμβαίνει με τους σπασμούς και τα νεύρα στον κατωτερο σφιγκτήρα
  2. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Ο λόγος που το φόρουμ αδυνατεί να σας απαντήσει είναι ότι δυστυχώς δεν υπάρχει Γαστρεντερολόγος για να σας δώσει την απάντηση που θέλετε. Παρόλο αυτά η δοσολογία της κάθε αντιβίωσης διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και από περίπτωση σε περίπτωση. Υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν για μήνες γερή δοσολογία πολλών mgs και δεν παθαίνουν τίποτα και υπάρχουν άνθρωποι που τους πειράζουν ακόμη και τα 250mgs. Για οποιαδήποτε ζημιά υπάρχει στο στομάχι αυτή φαίνεται με γαστροσκόπηση και βιοψία. Εάν το πρόβλημα υφίσταται και είναι έντονο θα πρότεινα να την κάνετε. Και επίσης να ξέρετε και πως το υπερβολικό "ψάξιμο" στο διαδίκτυο για τόσο σοβαρά θέματα μόνο σύγχυση φέρνει...
  3. maria2016

    maria2016 Member

    Ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σας,
    σίγουρα κάθε οργανισμός αντιδρα διαφορετικά στα φάρμακα ( αναφέρομαι κυρίως στις αντιβιώσεις), αλλά αναρωτιέμαι για τη συχνότητα με την οποία μπορεί να εμφανιστεί κάποια παρενέργεια στον πληθυσμό.

    Μπορεί να μην αφορά την πλεοψηφία μιας και οι περισσότεροι παίρνουν δυο τρεις μέρες το πολύ αλλά είναι ενα σημαντικό ποσοστό ανθρώπων οι οποίοι αναφέρουν ονομασίες συγκεκριμένων αντιβιωτικών με τις ίδιες ακριβώς παρενέργειες και χρόνο έναρξης συμπτωμάτων.
    Η αλήθεια είναι οτι μια "σύγχυση" υπάρχει και λογικά αφενός γιατί όλα αυτά τα απίστευτα που συμβαίνουν σε μένα ξεκίνησαν συμπτωματικά? μετά απο την αντιβίωση και αφετέρου γιατι είναι πάμπολλες οι περιπτώσεις που βρήκα σε ξένα φόρουμς συμπτωματικά?
    Δεν ξέρω πραγματικά τι να πω για το τι συμβαίνει με τις αντιβιώσεις (δεν μιλάω για όλα τα φάρμακα), το μόνο που ελπίζω να συνέλθω κάποια στιγμή και να μην ξαναπάρω ΠΟΤΕ αντιβίωση.
  4. maria2016

    maria2016 Member

    Δυστυχώς χθες μια εγκυος γυναίκα στην Βέροια πέθανε "συμπτωματικά" μετα απο τη λήψη αντιβιώσης.
    Αρχίζω ειλικρινα και ανησυχω για το "μικρό" ποσοστό που έχουν αλλεργία και δυσανεξία σε αυτά τα "αναγκαία" και ευκόλως συνταγογραφούμενα κάποιες φορές "δηλητήρια".
  5. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Όλα αυτά είναι σχετικά και όπως είπαμε η κατάσταση αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντοχές ούτε τις ίδιες αλλεργίες όπως επίσης θα πρέπει να λάβετε καλά υπόψιν ότι δίχως τις αντιβιώσεις η ζωή θα ήταν πολύ επίπονη. Μια παρατεταμένη ωτίτιδα μπορεί να δημιουργήσει σε βαρυκοϊα αλλά και μηνιγγίτιδα αν δεν εξαλειφθεί γρήγορα. Μια ουρολοίμωξη μπορεί να οδηγήσει σε νεφρική ανεπάρκεια, τα χλαμύδια οδηγούν σε στείρωση.... Εξάλλου υπάρχουν πολλά αντιβιοτικά σήμερα. Όταν σε κάποιο παρουσιάζουμε αλλεργία το λέμε στο γιατρό και μας δίνει κάποιο άλλο.
  6. maria2016

    maria2016 Member

    Αγαπητή Kathy,
    καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σας,

    Δεν πιστεύω ότι τίθεται όσον αφορά εμένα θέμα αλλεργίας. Επειδή όντως υφίσταται τέτοιος κίνδυνος δεν θα όφειλε το σύστημα υγείας προληπτικά να κάνει αλλεργικό τέστ στον πληθυσμό πριν οι γιατροί δώσουν αντιβίωση σε κάθε ασθενή παρά να παίζουν με τις πιθανότητες?
    Ειλικρινά στη δική μου περίπτωση πιστεύω ότι με πείραξε η δοσολογία που ήταν η ανώτερη δυνατή ( 1500 mg τη μέρα) και οι μέρες. Ενα χειρουργείο έκανα και έπρεπε να πέσουν τα λευκά μου...αυτός ήταν ο λόγος που μου χορηγήθηκε αντιβίωση...
    Δυστυχώς οι αντιβιώσεις είναι ένα αναγκαίο κακό αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη ως παθούσα, πρωταρχική σημασία έχει να επιλύουμε τα προβλήματα χωρίς να δημιουργούμε άλλα και επίσης να μην κάνουμε κατάχρηση φαρμάκων για να "πολεμήσουμε" μια κατάσταση.

    Το ύπουλο με τη γαστρίτιδα και την παλινδρόμηση μετά τη λήψη αντιβίωσης είναι ότι όσοι την πατάμε το αντιλαμβανόμαστε αφού σταματήσουμε την αγωγή οπότε δε μπορείς να το προλάβεις ενημερώνοντας το γιατρό!
    όλοι το ίδιο λένε στα ξένα φόρουμς, έτσι και στη δική μου περίπτωση...Μέσα σε μια εβδομάδα από τη διακοπή της αντιβίωσης έπαθα αυτά τα απίστευτα και επώδυνα που έπαθα.
  7. Kathy

    Kathy Moderator Staff Member Moderator

    Την γαστρίτιδα και την παλινδρόμηση την έχετε διαπιστώσει με γαστροσκόπηση ;;; Έχετε κάνει αυτή την τόσο σημαντική εξέταση συν λήψη υλικού για βιοψία μήπως και τελικά πρόκειται για ελικοβακτηρίδιο; Εξάλλου με όλες αυτές τις διαιωνιζόμενες ενοχλήσεις θα πρέπει να δείτε σε τι κατάσταση βρίσκεται ο βλεννογόνος του στομάχου και του οισοφάγου.
  8. maria2016

    maria2016 Member

    Μόλις διέκοψα την αντιβίωση και ξεκίνησε το μαρτύριο μου, έκανα γαστροσκόπηση και μου είπαν ότι έχω ήπια γαστρίτιδα ( ω τι σύμπτωση??) ΄σε όλους εν τω μεταξύ αυτό λένε "ήπια".

    Επίσης έκανα και πεχαμετρία κ διαγνωστηκα με ασθενώς όξινη παλινδρόμηση, για αυτό και δεν έχω καούρες αλλα έχω όλα τα υπόλοιπα συμπτώματα της παλινδρόμησης. Η μανομετρία και το βάριο ήταν φυσιολογικά. Ούτε ελικοβακτηρίδιο έχω γιατί προφανώς με τόση αντιβίωση δεν θα έχει επιζήσει
    όλα ξεκίνησαν μετά την αντιβίωση και ότι τραβάω αυτή τη στιγμή οφείλεται στην υπερβολική δοσολογία για τόσες συνεχόμενες μέρες.

    Νιώθω μεγάλο θύμα και του γιατρού και των φαρμακευτικών πραγματικά όπως και τόσοι άλλοι που συνομιλώ στο διαδίκτυο.

    όλοι τα ίδια πριν απόλυτα υγιείς ( ούτε ασπιρίνη) και μόλις πήραν αντιβίωση είτε για δόντι, είτε για ακμή, είτε για κρύωμα, είτε μετεγχειρητικά λογω σκωληκοειδίτιδας τα ίδια ακριβώς συμπτώματα μετά την τελευταία δόση.
    Και το κακό είναι ότι οι πιο πολλοί μιλούν για ταλαιπωρία 2 και 3 χρόνων με αμφίβολη θεραπεία.

Share This Page